۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷

زرین‌کلاه به مهر خبر داد:

کشف ۹۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر/ ۲۶ باند منهدم شد

کشف ۹۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر/ ۲۶ باند منهدم شد

بوشهر - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: امسال ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شده است و بیش از ۹۸۲ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.

وحید زرین‌کلاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای مقابله با توزیع و پخش و ترانزیت مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا طرح‌های مختلف عملیاتی و اطلاعاتی اجرا می‌شود.

وی به انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اشاره کرد و افزود: پس از اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مورد فعالیت این باند، تحقیقات میدانی پلیس بلافاصله آغاز شد و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی صورت گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: با تحقیقات پلیس مشخص شد که این باند مقداری مواد مخدر را در هرمزگان خریداری کرده و قصد انتقال آن به بوشهر را دارد. سپس خودروهای قاچاقچیان شناسایی شد و محورهای مواصلاتی استان کنترل شد.

وی با تقدیر از همکاری مطلوب دستگاه قضایی، اضافه کرد: پس از دریافت مجوز از مراجع قضایی، نسبت به توقیف این خودروها در شهرستان دیلم اقدام شد و اعضای باند دستگیر شدند.

زرین‌کلاه از کشف بیش از ۶۸ کیلوگرم تریاک از این باند خبر داد و بیان داشت: این مواد مخدر در خودرو قاچاقچیان جاسازی شده بود که با تلاش پلیس کشف شد و شش نفر نیز در این پرونده دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در ارتباط با میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نیز گفت: امسال ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شده است و بیش از ۹۸۲ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.

کد خبر 2768712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha